Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Vad betyder 4:44?

Av cillasmirakel - 29 april 2010 07:14

Ja, så håller jag nu på att läsa en bok som handlar om att lära sig lyssna till sin intuition. Man kan förklara det som magkänslan, typ. Man sänder ut en fråga och får sen ett svar i form av signaler, bilder eller synkrona händelser. Jag vet inte vad jag ställt för fråga men får ett svar 4:44.....?


Jag har vaknar två nätter och tittat på klockan 4:44 undra just vad det är?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cillasmirakel - 8 januari 2012 11:51

Nu i julhelgen fick jag uppleva något som jag bara hört talas om. Att man med ett visst fotbad kunde rensa ut gifter ur kroppen. Hade hört att det skulle bli jättesmutsigt vatten på en halvtimmas fotbad. Jag må säga att jag var lite skeptisk, men så ...

Av cillasmirakel - 7 juni 2010 22:24

Idag var jag och testade Trollbord för andra gången. Det var riktigt häftigt för denna gången var det tillsammans med två kvinnor som precis startat igång ett bord och som inte har använt det länge.   Det fungerade distinkt och ett sådant tungt...

Av cillasmirakel - 22 april 2010 07:18

Jag får känslan av att en bortgången släkting söker kontakt med mig. Jag får för mig att hon står bakom mig i badrummet och att hon försöker tala till mig. Är det fantasi eller verklighet? Oh, jag skulle så gärna vilja veta! ...

Av cillasmirakel - 21 april 2010 07:18

Hej! Nu var det några dagar sedan jag skrev sist. Igår var jag på begravning och allt var väldigt ledsamt. Det som är märkligt är att jag under det senaste året blivit övertygad om att själen vandrar vidare till ett nytt skal och lever ett nytt liv...

Ovido - Quiz & Flashcards